PROSZĘ WYPEŁNIĆ WSZYSTKIE POLA:
Im bardziej szczegółowe dane zostaną podane, tym szybciej zostaną one przetworzone.
Proszę podać pełny opis usterki oraz opis prób uruchomienia.
W celu określenia okresu gwarancji należy dołączyć dowód zakupu i, jeżeli dotyczy, dokument przedłużenia gwarancji i/lub inny dowód zawarcia umów przedłużających okres gwarancyjny.
Prosimy o przesłanie nam wadliwego produktu bez akcesoriów.
W polu Opis proszę umieścić nr faktur i datę zakupu.
Po przetworzeniu zapytania Klienta prześlemy potwierdzenie z instrukcjami dalszego postępowania.
Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z Serwisem CAMSAT
Telefon: +48 52 387 3658 w26 E-mail: serwis@camsat.com.pl
Reklamacja powinna zawierać:
- Imię i nazwisko osoby zgłaszającej reklamację.
- Nazwę oraz adres firmy.
- Kontaktowy numer telefonu do osoby zgłaszającej reklamację.
- Adres e-mail osoby zgłaszającej reklamację.
- Listę zgłaszanych do RMA urządzeń.
- Przedstawienie uszkodzeń, objawów i okoliczności uzasadniających reklamację.
Camsat udziela odpowiedzi na reklamację w przeciągu 14 dni od daty jej złożenia.