PROSZĘ WYPEŁNIĆ WSZYSTKIE POLA:

    Im bardziej szczegółowe dane zostaną podane, tym szybciej zostaną one przetworzone.
    Proszę podać pełny opis usterki oraz opis prób uruchomienia.
    W celu określenia okresu gwarancji należy dołączyć dowód zakupu i, jeżeli dotyczy, dokument przedłużenia gwarancji i/lub inny dowód zawarcia umów przedłużających okres gwarancyjny.
    Prosimy o przesłanie nam wadliwego produktu bez akcesoriów.
    W polu Opis proszę umieścić nr faktur i datę zakupu.
    Po przetworzeniu zapytania Klienta prześlemy potwierdzenie z instrukcjami dalszego postępowania.

    Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z Serwisem CAMSAT
    Telefon: +48 52 387 3658 w26 E-mail: serwis@camsat.com.pl

    Reklamacja powinna zawierać:

    1. Imię i nazwisko osoby zgłaszającej reklamację.
    2. Nazwę oraz adres firmy.
    3. Kontaktowy numer telefonu do osoby zgłaszającej reklamację.
    4. Adres e-mail osoby zgłaszającej reklamację.
    5. Listę zgłaszanych do RMA urządzeń.
    6. Przedstawienie uszkodzeń, objawów i okoliczności uzasadniających reklamację.

     

    Camsat udziela odpowiedzi na reklamację w przeciągu 14 dni od daty jej złożenia.

    Oświadczenie gwarancyjne