Wsparcie techniczne 24h/7
tel. +48 505 272 224
Szukasz porady i wsparcia? Wszystko znajdziesz tutaj
Rozwiązywanie problemów związanych z produktami CAMSAT
Celem firmy CAMSAT jest zapewnianie wysokiej jakości produktów i bezproblemowego, wieloletniego ich działania. Jesteśmy dumni z działania i stabilności naszych produktów. Niemniej jednak mogą występować sytuacje, w których nie wszystko działa tak, jak powinno. Aby zapewnić naszym klientom szybką pomoc techniczną uruchomiliśmy całodobową pomoc techniczną czynna przez 24h przez cały tydzień oraz bezpośredni dostęp do naszych techników poprzez różne media komunikacyjne.
Rozwiążemy każdy problem techniczny - specjalizujemy się w tym od 18 lat
Kontakt z technikami CAMSAT:
- * Telefon do serwisu CAMSAT ( w godzinach pracy) :
- +48 52 387 36 58 ; +48 52 387 54 66 ; +48 52 387 10 97
- Nr wewnętrzne bezpośrednio do serwisu to 26 lub 25.
- Pomoc techniczna, urządzenia na zamówienie i dział projektowania tel. wewnętrzny 33
Całodobowy kontakt z technikami CAMSAT:
- * Telefon pomocy technicznej 24h/7: +48 505 272 224
- * Skape 24h/7
- * Messenger 24h/7
- * LiveChat – w godzinach pracy CAMSAT
- * email: serwis@camsat.com.pl
- * Formularz kontaktowy – kliknij tutaj
Godziny pracy CAMSAT: 8.00 – 16.00 czasu Berlin/Warszawa (Londyn +1h)
Jeśli potrzebujesz fachowej porady dotyczącej urządzeń bezprzewodowych lub zrealizowania trudnych wideo monitoringów CCTV zadzwoń do naszego całodobowego wsparcia technicznego. Dla Ciebie jesteśmy dostępni przez całą dobę, siedem dni w tygodniu